Breaking News

Ο Thomas Cook μετατοπίζει την τουριστική δραστηριότητα του καλοκαιριού προς στην ανατολική Μεσόγειο κ Ελλάδα

Οικονομία, Τουρισμός 18 May 2018 - 8:51 AM
Συντάκτης: TheViewer Editor

Ο Thomas Cook μετατοπίζει την τουριστική δραστηριότητα του καλοκαιριού από την Ισπανία προς στην ανατολική Μεσόγειο λόγω της «πίεσης περιθωρίου» στο βραχίονα λειτουργίας του Ηνωμένου Βασιλείου. Η αποκάλυψη ήρθε από τον διευθύνοντα σύμβουλο Peter Fankhauser καθώς η εταιρεία ανέφερε άνοδο στις κρατήσεις 4% από το Ηνωμένο Βασίλειο με 6% καλύτερη τιμολόγηση. 

Ωστόσο, ο Thomas Cook δήλωσε: “Συνεχίζουμε να αντιμετωπίζουμε την πίεση των περιθωρίων ως αποτέλεσμα του νομισματικού αντίκτυπου και του πληθωρισμού του κόστους των κλινών των ξενοδοχείων σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον αγοράς.

Η ισχυρή ανάπτυξη σε προορισμούς υψηλότερου περιθωρίου στην Ανατολική Μεσόγειο, καθώς και υψηλότερες πωλήσεις στο διαδίκτυο και σε βοηθητικές πωλήσεις, συμβάλλουν στην άμβλυνση αυτού του αντίκτυπου.

Η επιχείρηση τουριστικών περιηγήσεων του Ηνωμένου Βασιλείου έχασε 8 εκατομμύρια λίρες παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις ήταν αυξημένες με ικανοποιητική ζήτηση ειδικά για την Τουρκία και την Αίγυπτο!

Τα περιθώρια εξακολούθησαν να υποβάλλονται σε πιέσεις, ιδίως κατά το δεύτερο τρίμηνο. Η επιχείρηση επηρεάστηκε κυρίως από τα πιο μαλακά περιθώρια στις Καναρίους Νήσους, τον μεγαλύτερο χειμερινό προορισμό του Cook, που προκλήθηκε από τον έντονο πληθωρισμό του κόστους των ξενοδοχείων, από μια ασθενέστερη στερλίνα και από τα αυξημένα επίπεδα ανταγωνισμού στην αγορά.

Ως εκ τούτου, ενώ η ζήτηση των πελατών παραμένει ισχυρή, “οι επιχειρήσεις μας στο Ηνωμένο Βασίλειο δεν έχουν περάσει πλήρως αυτές τις σημαντικές αυξήσεις του πληθωριστικού κόστους μέσω υψηλότερων τιμών πώλησης”.

Ο Thomas Cook πρόσθεσε: “Σε αυτό το περιβάλλον, εφαρμόζουμε ένα σύνολο ενεργειών, προκειμένου να βοηθήσουμε στην άμβλυνση αυτών των πιέσεων της αγοράς.

«Συνεχίσαμε να εξισορροπούμε το μίγμα προορισμού μας προς πιο κερδοφόρους, ταχύτατα αναπτυσσόμενους προορισμούς όπως η Τουρκία και η Αίγυπτος και να στοχεύουμε περαιτέρω λειτουργική αποδοτικότητα.

“Επιπλέον, αυξήσαμε σημαντικά τις πωλήσεις διαφοροποιημένων διακοπών κατά το πρώτο εξάμηνο, κατά 31% για τις διακοπές σε ξενοδοχεία με δικό τους εμπορικό σήμα και κατά 18% σε πωλήσεις σε επιλεγμένα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία, συμβάλλοντας στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της προσφοράς μας.

“Μειώσαμε το μέγεθος του δικτύου λιανικής μας κατά 10% σε περίπου 600 καταστήματα, ενώ ταυτόχρονα αυξανόμαστε τις online πωλήσεις σε μια κράτηση κατά 33%, ενώ τα κινητά λειτουργούν ιδιαίτερα καλά.

“Αναμένουμε ότι η συνεχής εφαρμογή αυτών των δράσεων θα συμβάλει από κοινού στην επιστροφή της επιχείρησης στην κερδοφόρα ανάπτυξη”.

Ο όμιλος βλέπει την έντονη θερινή ζήτηση για την Τουρκία, την Ελλάδα και την Αίγυπτο, καθώς και την αύξηση των κρατήσεων σε μικρότερους προορισμούς, όπως η Κροατία, η Ιταλία και η Τυνησία, η οποία ξεκίνησε “θετικά” μετά τις κρατήσεις στη βορειοαφρικανική χώρα, .

Οι συνολικές ομαδικές κρατήσεις για το καλοκαίρι αυξήθηκαν κατά 13% έναντι αυτής της περιόδου πέρυσι με το πρόγραμμα να πωλείται το 59%.

Τα έσοδα από το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκαν κατά 18% σε ολόκληρο τον όμιλο, με ιδιαίτερη πρόοδο στο Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο αυξήθηκε κατά 33% ετησίως, σύμφωνα με τον φορέα εκμετάλλευσης.

Συνολικά, οι κρατήσεις για κινητές συσκευές αυξήθηκαν κατά 55%, παρουσιάζοντας βελτίωση σε όλες τις αγορές πηγών.

Αυτό συνέβη καθώς ο Thomas Cook έκλεισε άλλα 63 καταστήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά το εξάμηνο έως τις 31 Μαρτίου “καθώς οι πελάτες συνεχίζουν τη στροφή online”.

“Έχουμε επιταχύνει επίσης την ανακατασκευή των καταστημάτων μας, καθώς μεταφέρουμε σε μια ενιαία μάρκα υψηλού δρόμου μετά το τέλος της κοινοπραξίας μας με το The Co-operative Travel”, πρόσθεσε η εταιρεία.

Ο Thomas Cook ανέφερε ότι οι παραδοσιακές απώλειες πριν τη φορολογία μειώθηκαν από £ 314 εκατ. Σε £ 303 εκατ., καθώς τα έσοδα για την εξαμηνιαία περίοδο αυξήθηκαν κατά 5% σε £ 3,2 δισ. Από έτος σε έτος που οδήγησε στην ανάπτυξη στην Αίγυπτο και σε προορισμούς μακρινών αποστάσεων .

Ο Fankhauser δήλωσε: “Η Thomas Cook είχε ένα καλό πρώτο εξάμηνο του έτους, επιφέροντας βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα σε συνδυασμό με απτή στρατηγική πρόοδο.

“Η δουλειά που έχουμε κάνει τα τελευταία δύο χρόνια για να βελτιώσουμε την εμπειρία των πελατών μας στις πτήσεις μας και στις διακοπές μας έχει καρπούς με αύξηση των εσόδων κατά 5% και θετική θέση κρατήσεων για το καλοκαίρι.

“Οι βελτιώσεις στην ικανοποίηση των πελατών προέρχονται από την εστίασή μας σε λιγότερα, καλύτερα ξενοδοχεία και το πρόγραμμα διακοπών μας για το καλοκαίρι του 2018 βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση.

“Τα δύο τρίτα των πελατών μας μας λένε ότι θέλουν να προσωποποιήσουν τις διακοπές τους και καινοτομούμε για να ικανοποιήσουμε αυτό το αίτημα.

“Αυτό περιλαμβάνει την επιτυχημένη εισαγωγή του ‘Choose Your Room’ σε 300 ξενοδοχεία για το καλοκαίρι και, πιο πρόσφατα, το ‘Choose Your Favorite Sunbed’, το οποίο ξεδιπλώνουμε σε 50 ξενοδοχεία.

“Η ζήτηση των πελατών για αυτό το καλοκαίρι είναι καλή σε όλες τις αγορές μας, ιδιαίτερα στη σκανδιναβική μας περιοχή”.

Ωστόσο, πρόσθεσε: “Εξακολουθούμε να αντιμετωπίζουμε την πίεση των περιθωρίων στο τουριστικό πρακτορείο του Ηνωμένου Βασιλείου λόγω του συνδυασμού του πληθωρισμού κόστους ξενοδοχείων στην Ισπανία, του αντίκτυπου του νομίσματος και της αύξησης της παραγωγικής ικανότητας στην αγορά.

“Έχουμε αναλάβει δράση για να βοηθήσουμε στην άμβλυνση αυτής της πίεσης, συμπεριλαμβανομένης της ανάληψης των ικανοτήτων διακοπών από την Ισπανία και της μετάβασης στην ανατολική Μεσόγειο”.

Η Fankhauser συνέχισε: “Η αεροπορική μας ομάδα ήταν ιδιαίτερα καλή στο πρώτο μισό.

“Η Condor προκάλεσε ισχυρή ανάκαμψη και επωφελήθηκε από την ικανότητά μας να παρέχουμε αξιόπιστη και ποιοτική εξυπηρέτηση σε μια περίοδο διακοπής και ενοποίησης στον γερμανικό τομέα των αερομεταφορών.

“Η θέση κράτησης για το καλοκαίρι είναι ισχυρή και οι κρατήσεις είναι σύμφωνες με την αύξηση της παραγωγικής μας ικανότητας. (travel weekly)

Δείτε επίσης

Εντυπωσιάσθηκε από τη Ρόδο η δημοσιογράφος του Greek City Times και blogger κα Αλεξία Αμβράζη

Με άρθρα της στο site “Greek City Times” για την ιστορία και τον πολιτισμό της …